زمان جاری : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 12:21 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 1667
نویسنده پیام
mohsen آفلاین



ارسال‌ها : 34
عضویت: 1 /5 /1395
تشکر شده : 4
راهنمای Silent Hill: Homecoming بخش 2
اهرم طبقه اول را به حالت سوم ببرید.با باز شدن دروازه سوم وارد اتاق خواب بچه ها در طبقه دوم شوید.شکاف را باز کرده و وارد جالباسی شوید.چاقو را از روی جعبه بردارید.به اتاق خواب بچه ها برگردید.
ساعت کنار شکاف را چک کنید.زمان را روی 2:06 تنظیم کنید.با این کار پنجره های اتاق باز میشوند.پنجرا های باز شده یک معما داند که شما باید اسباب بازی محبوب جاشوا را آویزان کنید.
خرگوش عروسکی را که از حمام بدست آوردید در پنجرا روشن استفاده کنید.حالا یک قفل دیگر باز میشود.اهرم طبقه اول را به حالت چهارم ببرید.به زیر زمین بروید.از سوراخ و شکاف رد بشید تا به اتاق شکار برسید.
در اتاق شکار چاقوی Bogeyman را از روی جسد بردارید.میز کار و قفسه چاقو معما دارد.شما باید تمام چاقوهایی را که تا حالا پیدا کردید را سر جایشان قرار دهید.بعد از این کار از آنجا خارج شوید.
اگر درست گذاشته باشید آخرین قفل هم باز میشود.
چاقو ها را باید اینطوری بزارید:
Cleaver در قلابهای سمت راست
Butcher در قلابهای بالایی
Bogeyman روی سری که روی میز است فرو کنید
به خاطر یک اشکال یکی از چراغهای در ورودی در تمام مراحل خاموش میشود اما بعد از حل تمام معما ها میتوانید در را باز کنید.
بعد از اینکه از خانه رفتید الی را میبینید و با هم ویلر را میبینید و با قایقی به سمت سایلنت هیل میروند.الکس جعبه یادگاری الی را برمیدارد.بعد از یک حمله الکس بیهوش میشود.
الکس در اسکله شرقی سایلنت هیل بهوش میاید.از پله های چوبی بالا بروید و از سوراخ دیوار به سمت خیابان Sagan بروید.الکس یک پیام از ویلر دریافت میکند که مکان خود و الی را به او میگوید.
قبرستان Dargento یک جایزه دارد اما تا وقتی که بقیه قسمتها را نگردید نمیتوانید آنرا بگیرید(قبل از زندان)سوراخی که در سمت شرقی به باغچه Janus قبرستان راه دارد اما حالا به آنجا نروید چون یک دشمن آنجاست.
اول برید به فروشگاه غذای ماهی و از سورخ حصار به قسمت پشتی بروید و از روی جعبه مهمات را بردارید و بازی را سیو کنید.حالا باید از روی تخته ای که روی گودال است رد بشید تا به دروازه های زندان برسید.موقعی که به زندان میرسید Wheeler میگوید که باید بدنبال یک ورودی دیگر بگردید.
راه را به سمت غرب ادامه دهید و در دیواره ساختمانی را که به بقیه منطقه راه دارد را باز کنید.در کنار ورودی زندان برق دارد و اول باید برق را قطع کنید.
به اتاق بخار در جنوب بروید.خون را از نزدیکی دیگهای بخار شمالی بردارید.بعد ار خروج از در غربی به طرف خیابان koonz به سمت شرق بروید.مهمات را از روی دیوار بردارید.
در حیاط ورودی بیمارستان خون را از نیمکت بردارید.در غربی دفتر toluka lake را باز کنید.در اتاق پذیرش مهمات را از قفسه بردارید.در اتاق بزرگ بعد از انبارها فیروزه را از داخل سینک بردارید.
خون را از روی میز بردارید.از روی شکاف بپرید و به اتاق استراحت بروید.بازی را سیو کنید.برای ورود به آشپزخانه با تبر در را باز کنید.Toluca Lake Water و کلید را از روی باجه ها بردارید.در فرودگاه پایینی را با Toluca Lake Water و در نیروگاه را با کلید دیگر باز کنید.
نیروگاه یک معما دارد.برای حل آن باید شیر فلکه ها را در یک جهت خاص بگردانید.اگر اشتباه کنید باید از اول شروع کنید.
به این صورت:
اول شیر فلکه ای که در کنار توربین اصلی طبقه دوم است و بعد فلکه طبقه اول و بعد فلکه ای که نزدیک ژنراتور یدکی در طبقه دوم است را بچرخانید.
حالا اهرم طبقه دوم را بکشید.قبل از اینکه از نیروگاه بیرون بیاید همه ی قسمتها رو بگردید و تمام اشیای مورد نیاز را پیدا کنید و بردارید.
با قطع شدن برق و داشتن فیروزه به سمت زندان برگردید.وقتی به ورودی زندان میرسی یک دشمن به شما حمله میکند.قبل از ورود به زندان به گورستان بروید.از در ورودی اصلی که مقابل دروازه زندان است وارد شوید.
ورودی اصلی گورستان به باغچه ای به نام sun میرسد که کمی بعد از آن به یک دیوار میرسید که باید با تبر خرابش کنید.سنگ را از روی نیمکت بردارید.دروازه ای که در این باغچه کوچک است به باغچه Janus میرسد.
مجسمه ای که اینجاست دو شکاف دارد و میتوانید دو سنگ را در آنها بگذارید.سنگهای فیروزه و Garnet را در آنها بگذارید.حالا کلید باغچه را برداریدوبا آن در باغچه moon را باز کنید و از داخل شکاف دیوار اسلحه را بردارید.
به زندان بروید.در وسط محوطه زندان از پشت ماشین باری Pulaski Axe را بردارید.خون را هم بردارید.در شمالی ورودی زندان را باز کنید.به بازداشتگاه Overlook در راهروهای امنیتی میروید.
بازی را سیو کنید.شما باید در پاسگاه با کشیدن اهرم دروازه را باز کنید.این دروازه ها بعد از مدتی خود بخود بسته میشوند.بعد از اولین دروازه امنیتی با استفاده از Pulaski Axe راه ورودی پاسگاه بازرسی را باز کنید و در یکی از باجه ها خون را بردارید.
به راهرو برگردید و با شکستن یک پنجره به قسمت زندانی ها بپرید.به محض رسیدن به سطح پایین دارهای دوتایی را باز کنید و به قسمت بازرسین برگردید و مهمات را از داخل قفسه بردارید.
در پاگرد پایینی نزدیک پله ها نقشه زندان را از روی دیوار و خون را از توی قفسه بردارید.از پله ها بالا بروید تا به طبقه دوم برسید.راه را ادامه بدهید تا به یک شکاف برسید.از روی آن بپرید.
وارد قسمت امنیتی طبقه دوم که در اون صفحه کنترل و اهرم است شوید.اهرم را بکشید تا دروازه سلول طبقه دوم باز شود.اهرمی که در آنجا است را بکشید تا دروازها باز شود.
از این پله ها به طبقه اول بروید.در یک راهروی بن بست بین قسمت B سلول طبقه اول و مکان دوش گرفتن مهمات را از قفسه بردارید.
داخل گذرگاه خارجی به قسمت b سلول بزرگتر طبقه اول بروید.ویلر اینجاست.اهرم روبروی سلول او را بکشید تا آزاد شود.حالا ویلر کدی را در دروازه وارد میکند.به دنبال او بروید.از یک شکاف رد شوید و اهرم را بکشید تا در باز شود.
ویلر به اتاق امنیتی که صفحه کنترل در آن بود برمیگردد.ویلر میتواند درهارا برای شما باز کند.شما باید به سمت قسمت a سلول طبقه دوم بروید.در سلول a6 از توی سینک خون را بردارید.به راهروی خارجی بروید.
شما باید کمی به عقب برگردید تا ویلر دروازه مربوط به قسمت a سلول طبقه اول را باز کنید.در این سلول دشمنی را که از حفره سلول a1 بیرون میاید را بکشید.بعد از آن ویلر دروازه ای را که به اتاق دوش گرفتن راه دارد را باز میکند.
در طرف دیگر اتاق دیوار را خراب کنید.از اینجا میتوانید به اتاق دیگ بخار طبقه اول بروید.
به راهروی طبقه دوم بروید و بازی را سیو کنید.در های دوتایی نزدیک قسمت نیمه آب گرفته را بزنید ویلر میگوید باید از راه دیگری بروید.به طبقه پایین برگردید.وارد دروازه کنار راهپله شوید.به قسمت a سلول بزرگ طبقه اول بروید.دری که به منطقه بازداشتگاه میرود را امتحان کنید.
صفحه کلید بخاطر قطع بودن برق غیر فعال است.قسمت a سلول بزرگ معمایی دارد که باید سیمهای اتاق نگهبانی طبقه دوم را درست کنید.اول باید 3 سیم را پیدا کنید.از سوراخ سلول a11 وارد شوید و از شکاف رد شید تا به سلول a110 برسید.
سیم آبی را از چراغ شکسته بردارید.از پله ها به قسمت a سلول طبقه دوم بروید.خون را از روی قفسه ها بردارید.در سلول a20 سیم قرمز را از رادیو بردارید.در راهروی طبقه دوم سیم زرد را از روی میز بردارید.حالا به اتاق نگهبانی طبقه دوم بروید.
سیمها را در صفحه ای که دو سیم دارد بذارید.شاید مجبور بشید هر بار برگردید تا درستی سیمها رو امتحان کنید.
به این صورت وصل کنید:

بالا 5-4-3-2-1
پایین 1-4-5-3-2

حالا با وصل شدن برق اهرم های طبقه اول و دوم فعال میشوند.اهرم کنار صفحه سیمها را بکشید تا دروازه سلول a15 در طبقه دوم باز شود.از شکاف بپرید و به آنجا بروید.خون را بردارید.
اهرم طبقه اول را بکشید تا سلول a12 باز شود.این سلول را بگردید تا شماره 110391 را پیدا کنید.به سمت صفحه کلید راهروی طبقه اول بروید و برای باز کردن در راهروی بازداشتگاه رمز را وارد کنید.
لیلیان بخاطر زجری که میکشد از شما میخواهد بکشیدش.در هر صورت او میمیرد و شما به Otherworld میروید.
به پیاده رو بروید و بازی را سیو کنید.در ادامه به یک معمای دیگر میرسید.چیزهایی در اطراف اتاق هستند که راهنمایی برای تصاویر روی چراخها اند.
شما باید سمت چپی را روی اسب تنظیم کنید و پشتی رو روی تابوت و راستی رو روی قسمت خالی بگذارید.حالا به حفره جلویی بروید و ستون را جابجا کنید.
به داخل حفره استوانه ای که میاید بپرید.در انتهای راهرو ویلر را میبینید.بازی را سیو کنید.از داخل شکاف رد شوید و راه را مستقیم ادامه دهید.
در تالار بعدی دو دشمن به شما حمله میکند آنها را بکشید.قبل از مخزن گاز به انبار بروید و بازی را سیو کنید.از داخل قفسه ها خون را بردارید.
در مخزن گاز بایستید تا غول ظاهر شود.او را بزنید تا کلید نشان داده شود و بعد از چند باز غول پنجره را میشکند و میمیرد.از پنجره بیرون بپرید و از در عبور کنید.
مهمات را از کنار هواکش بزرگ بردارید و راه را ادامه دهید و با چرخاندن شیر فلکه دروازه را باز کنید و به خیابان بروید.
خون را از روی زمین بردارید.در کنار پله های قبل از کلیسا مهمات را بردارید.به داخل کلیسا بروید و نقشه را از پشت نیمکت های سمت راست کلیسا نزدیک در ورودی بردارید.با خنجر دروازه های شرق و غرب را باز کنید(باید خنجر را در شکاف ارگ بزنید)
از حفره پاره آجرها رد شوید به طبقه اول قسمت غربی بروید.شیر فلکه را بپرخانید.از جسدهای شناورChalice Plate را بردارید.
به اتاق شرقی طبقه دوم که میرن توش اعتراف میکنن برید و بازی را سیو کنید.
مردی داخل اتاق اعتراف است و فکر میکند شما کشیش هستید و برای شما اعتراف میکند تا ببخشیدش.مرد آنجا را ترک میکند و شما باید لوح را از آنجا بردارید.
ورودی بعد از اتاق اعتراف را که به یک راهرو بنبست میرود را باز کنید.
شمع خاموش را از روی میز و خون را از کنار چاله بردارید.به تالار اصلی برگردید اگر درست عمل کرده باشید دو دشمن به شما حمله میکنند.ازسوراخ آجرها رد شوید تا به طبقه اول قسمت غربی بروید.شمع خاموش را جلوی مجسمه استفاده کنید.لوحی که مجسمه میاندازد را بگیرید.
خشاب کنار مجسمه را بردارید.اگر تا اینجا درست عمل کرده باشید دروازه غربی طبقه دوم باز میشود.
به آنجا بروید و خون و مهمات را بردارید.نقاشی را پاره کنید و لوح را بردارید.یک دشمن دروازه راهروی طبقه دوم را خراب میکند او را بکشید و وارد شوید و مهمات را بردارید.
لوح دیگری را از شیشه پنجره بردارید.ارگ کلیسا معمایی دارد که با لوح ها حل میشود.
به این صورت:
شمشیر در قسمت بالایی.
مرد در قسمت چپ.
درخت در راست.
شمع در قسمت راست پایین.
و جام در قسمت چپ پایین.

حالا ارگ باز میشوند و پدر الکس را میبینید.جلاد میایاد و صحبت شما قطع میشود.خون را از روی زمین بردارید.از پله ها به سمت معدن پایین بروید.
بخاری ای را در سمت راست میبینید.به سمت چپ بروید.لباس را بردارید و از بخارها رد شوید.کلید آسانسور را بزنید.
شما پیش Halloway برده میشوید.کلید نمایش داده شده را بزنید تا آزاد شوید و دریل را به طرف سر خود Halloway بفرستید.
حالا باید دنبال اسلحه بگردید.ایتمهای اتاق را بردارید و بازی را سیو کنید.اتاق را ترک کنید و به اتاق 212 در بخش 2 بروید.دشمن را بکشید و لوله را از جسد بردارید.شیشه را بشکنید و به اتاق 211 بروید.
کلید بخش 3 را از جاکلیدی بردارید.
اسلحه را از روی میز بردارید.از کابینت مهمات را بردارید.به راهروهای بخش 2 برگردید.به بخش 3 بروید.دشمن را بکشید و با لوله در را باز کنید و به سمت اتاق 320 بروید.
الی در اتاق 320 است.از حصار کناری بالا بروید.یخچال را هل بدهید و با لوله در پشتی اتاق 321 را باز کنید.
بعد از کشتن Ackers الی را آزاد میکنید.قبل از خارج شدن از دروازه به سمت اتاق شکنجه الی برگردید تا ایتمهای باقی مانده را بردارید.
از اتاق 321 کلید اتاق 301 را از صفحه کلید بردارید.
به اتاق اصلی بخش 3 برگردید.به اتاق 301 بروید و کیسه روی میز را بردارید.بقیه ایتمها را هم بردارید.
شیشه را بشکنید و به اتاق 302 بروید و از یخچال خون را بردارید.حالا به بخش 1 بروید و با الی از دروازه رد شوید.
در اتاق 113 اسلحه رابردارید.از شیشه به اتاق 112 بروید.در اینجا باید ویلر را نجات بهید و گزینه بله را انتخاب کنید.
در اتاق 111 را باز کنید.راهرو را ادامه دهید تا به سیو برسید و بازی را سیو کنید.
در اتاق دایره ای یک معما وجود دارد.خنجر را در روی سوییچهای استوانه ها به کار ببرید تا نوشته ها معلوم بشن.حالا با استفاده از صفحه کنترل حلقه ها را بچرخانید.
به این صورت:
حلقه داخلی را اونقدر بچرخانید تا علامت انسان در شکاف پایین و سمت راست،علامت کوهها در پایین و سمت چپ و علامت هوا در بالا قرار گیرد.
حالا حلقه خارجی را بچرخوانید تا علامت چشم و علامت انسان در پایین و علامت ترازو با علامت هوا در یک ردیف قرار گیرند.
حالا با حل شدن معمای حلقه های روی زمین به طرف درهای دوتایی که جلوتر هستند بروید.حلقه داخلی را بچرخانید تا علامت قطره آب در شکاف قرار گیرد.
حلقه خارجی را هم بچرخوانید تا علامت منحنی (علامتی که دوتا به سمت راست علامت مثلث است)در جایگاه قرار گیرد.حالا در باز میشود.
قبر را بررسی کنید تا مبارزه با غول نهایی شروع شود.بعد از نابود کردن غول آخر الکس از حلقه استفاده میکند و بازی تمام میشود.پایان.

جمعه 01 مرداد 1395 - 22:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
golyakh آفلاین




ارسال‌ها : 3
عضویت: 1 /5 /1395
تشکرها : 1

پاسخ : 1 RE راهنمای Silent Hill: Homecoming بخش 2
سلام برنامه kmplayer تصویری و صوتی و طریقه نصب آنرا بگذارید ممنون

جمعه 01 مرداد 1395 - 22:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mohamadraza آفلاین




ارسال‌ها : 1
عضویت: 13 /3 /1399

پاسخ : 2 RE راهنمای Silent Hill: Homecoming بخش 2
بسیار ممنون از سایت خوبتان خیلی راهنمای های سایت خوبتان به دردم خورد ممنونم ازتون خدا یار و نگه دارتان باشد مچکرم

سه شنبه 13 خرداد 1399 - 14:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | راهنمای Silent Hill: Homecoming بخش 2 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS